Sukces współczesnego biznesu a szerzej mówiąc sukces każdej współczesnej organizacji jest w ogromnym stopniu uzależniony od kompetencji nie tylko zawodowych, ale też psychospołecznych pracowników, a zwłaszcza menedżerów organizacji.
Wiedza kształtuje świadomość każdego człowieka a wiedza i umiejętności psychologiczne i społeczne stanowią niekwestionowany fundament zarządzania, budowania i motywowania kompetentnego zespołu pracowniczego,. Pozwala na rozwiązywania napięć i konfliktów, eliminowania pozalogicznych relacji społecznych takich jak mobbing czy dyskryminacja. Pozwala nam na trafne rozpoznawanie potrzeb klientów a w szerszym kontekście na rozpoznawanie potrzeb społecznych, jest to niewątpliwie bardzo przydatne dla organów administracji zarówno rządowej jak i samorządowej . Odpowiedzią na te potrzeby różnych organizacji jest dział psychologii nazywany Psychologią w zarządzaniu.
Cookies
Obsługujemy pliki cookies. Jeśli uważasz, że to jest ok, po prostu kliknij "Akceptuj wszystko". Możesz też wybrać, jakie chcesz ciasteczka, klikając "Ustawienia".