Bloki tematyczne: • Konflikt a nasze cele i relacje – strategie działania pracowników w sytuacji konfliktu • Osobowość a indywidualny styl komunikowania się i reagowania na konflikt • Lider zespołu w sytuacji konfliktu – autodiagnoza słuchaczy z wykorzystaniem testów psychologicznych • Narcyzm, szantaż emocjonalny, a może manipulacja – jak rozpoznać źródło wyniszczającego konfliktu? • Zarządzanie konfliktem a styl komunikowania się
Forma zajęć – konwersatorium z elementami warsztatów Czas trwania – 5 do 8 godzin
Szkolenia prowadzone są w formie zamkniętej.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu? • Profesjonalne zarządzanie wymaga rozumienia, czym jest konflikt i w jakich sytuacjach może być wartościowy dla rozwoju relacji i zespołu • Kadra kierownicza powinna rozumieć psychologiczny kontekst konfliktu, a zwłaszcza wpływ predyspozycji osobowościowych na indywidualny styl komunikowania się i zachowania w sytuacji konfliktowej • Udział w szkoleniu stwarza szansę poznania i wytrenowania konkretnych narzędzi komunikacyjnych ułatwiających zarządzanie konfliktem
Cookies
Obsługujemy pliki cookies. Jeśli uważasz, że to jest ok, po prostu kliknij "Akceptuj wszystko". Możesz też wybrać, jakie chcesz ciasteczka, klikając "Ustawienia".